søndag 16. august 2009

Travel og SPennende uke:)

Denne uka har gått altfor fort! Det er også mye å gjøre framover, derfor er jeg redd det blir liten tid til bloggskriving. Men her kommer hvertfall noen ord om min herlige uke!

Nå har valgkampen starta for fullt! Jeg har vært i duell med FrP, jeg har vært på valgkampåpning hos Tønsberg SP, jeg har vært i studio i Radio Tønsberg og Sandefjord, og igår var det utspørring av meg på Hof-dagen!

Men, det som er noe av det mest interessante jeg har gjort denne uka er møte med folk og bedrifter!

Sjøparken Larvik besøkte jeg og valgkampleder i Vestfold SP Hilde Hauge på tirsdag. For et opplegg! De har mange planer om hva de ønsker å utvikle i Larvik. Her har man begynt å legge til rette for en skikkelig næringsutvikling. I dag er det ikke enormt med arbeidsplasser der, men de ser for seg å tilrettelegge for rundt 2000!

På onsdag tok en koselig TB-journalist, Stian og jeg turen til "Don't tell mama". Vi hadde en lang prat med de som kom innom caféen om homofili, om holdninger og min påstand om at FrP holder flere i skapet. Sjekk oppslaget

Fredagen plukket Per Olaf Lundteigen, Cathrine Amundsen og ei fra Nrk Ukeslutt meg i Eidsfoss. Turen gikk videre til Larvik hvor vi var på et veldig interessant møte med Maskinentreprenørenes Forbund! Lærte mye nytt, samtidig som vi fikk diskutert noe av det jeg brenner for; nemlig mer praksis inn i skolen, og et bedre utdanningsløp!

Jeg håper ukene framover blir like bra! Jeg skal forsøke å oppdatere bloggen bedre!

1 kommentar:

Lena Sunnby sa...

Kjempebra innlegg! Stå på!!