torsdag 26. mars 2009

Landsmøte i SP

I dag starter landsmøte i Senterpartiet, som avholdes i den vakre byen Ålesund. Jeg har allerede tilbrakt dagen i den koselige byen, og blir her til søndag. Det blir en bra helg!
I dag er det oppstart med byvandring, mens landsmøtesakene begynner i morgen. Programdebatten vil ta mesteparten av tiden. Det kommer til å bli mange spennende diskusjoner, bla om kjønnsnøytral verneplikt, heldagsskole, kontantstøtte med mer.
Egentlig føler jeg meg forholdsvis ny i partiet, jeg er 20 år og er ganske fersk forhold til andre. Det er faktisk noen som har vært aktive i 20 hele år. Men, dette er mitt 3.landsmøte i SP, og da kjenner jeg faktisk at jeg har vært med en liten stund likevel. Og jeg har hvertfall ikke tenkt til å slutte med det første. Dette er gøy :)
Gleder meg til helga, den ser ut til å bli strålende!

Ingen kommentarer: