fredag 18. september 2009

Valget er over og resultatet er bra!

Den rødgrønne regjeringa har fortsatt flertall, egentlig er det ganske utrolig. 1) Det har vært veldig få flertallsregjeringer i Norge. 2) Det skjer jo omtrent aldri at en regjering blir gjenvalgt! - Så vi kan ikke være annet enn fornøyde, og det er jeg absolutt:)

Selv om jeg ikke kom inn på tinget, har jeg hatt en utrolig morsom periode. Det har vært spennende, lærerikt og møtt mange nye folk. Det har vært veldig gøy, men også litt slitsomt. - Men slik skal det være!

Nå har jeg endelig begynt å studere igjen. Og motivasjonen er på topp! Ellers har jeg kjøpt ny leilighet på Grünerløkka, og i dag har jeg (endelig) funnet ut at jeg må opereres. Det vil si.. ortopeden fant det ut.

Jeg skal bli litt flinkere til å oppdatere videre. Bilder kommer fra leiligheten osv.

Ingen kommentarer: